BUGET ŞI ACHIZIŢII PUBLICE

 

Persoana responsabilă cu furnizarea informaţiilor ADRIANA PAŞTIU Şef Birou Administrare Buget – e-mail: adriana.pastiu@sb.anofm.ro

 

ACHIZIŢII PUBLICE 2017

 

Anunţ privind achiziţia de închiriere săli pentru desfăşurarea bursei locurilor de muncă din data de 20.09.2017

Strategia anuală de achiziţii publice 2017

Centralizatorul achiziţiilor publice cu o valoare mai mare de 5000 euro la 01.09.2017

Anunţ închiriere spaţiu arhivă 2017

Anunţ închiriere spaţii bursă aprilie 2017

Strategia anuală de achiziţii publice

Procedura formalizată operaţională privind achiziţia serviciilor sociale

Procedura formalizată operaţională privind achiziţia serviciilor exceptate de la aplicarea prevederilor L98/2016

Procedura operaţională privind achiziţia directă

 

BUGET 2017

 

Buget 2017

Buget 2017

 

Execuţia bugetului asigurărilor pentru şomaj la data de 31.03.2017

Execuţia bugetului asigurărilor pentru şomaj la data de 30.06.2017

 

 

BUGET 2016

 

Buget Venituri şi Cheltuieli 2016

Bilant la data de 30.06.2016

 

Bilant la data de 31.12.2015

 

PROGRAM ACHIZITII 2016

 

CENTRALIZATOR CONTRACTE ACHIZITII 2016

 

Executia bugetului asigurarilor pentru somaj la data de 31.01.2016

Executia bugetului asigurarilor pentru somaj la data de 28.02.2016

Executia bugetului asigurarilor pentru somaj la data de 31.03.2016

Executia bugetului asigurarilor pentru somaj la data de 30.04.2016

Executia bugetului asigurarilor pentru somaj la data de 31.05.2016

Executia bugetului asigurarilor pentru somaj la data de 30.06.2016

Executia bugetului asigurarilor pentru somaj la data de 31.07.2016

Executia bugetului asigurarilor pentru somaj la data de 31.08.2016

Executia bugetului asigurarilor pentru somaj la data de 30.09.2016

Lucrari amenajare spatiu arhiva

Lucrari amenajare sediu Agnita

Lucrari bransament retea electrica

Lucrari bransament retea apa

Servicii paza AJOFM SIBIU

Servicii paza CFPA SIBIU